...

neděle 10. července 2016


Náš den v parku Asterix začal poměrně brzy. Z mého brouzdání po internetu vyplynulo, že park otvírá už v devět. Což ale nebyla zas až tak pravda. Park otvíral až o hodinu později. Přesto jsme po našem brzkém příjezdu na parkoviště v 9 hodin zjistili, že nejsme jediní, kdo si přivstal. Před vstupem do parku už čekala spousta nedočkavých lidí. 

Po projití rámem a bezpečnostní kontrolou našich tašek nás čekala kontrola lístků a vstup do parku, do kterého jsme se dostali ještě před desátou hodinou. Přístup jsme však měli jen do vesničky se spoustou již otevřených krámků se suvenýry. Přesně v deset hodin se pak konečně otevřely dveře parku. S tím také ale přišlo něco neskutečného. Lidé začali poblázněně utíkat, aby byli první u jejich vysněných atrakcí. Nic a nikdo je nezajímal. Nám se nakonec podařilo zdárně dojít až na druhý konec parku, odkud jsme chtěli začít. Zvolili jsme taktiku vzít to od konce a vyhnout se tak dlouhým řadám lidí, kteří se rozhodli jít na první atrakci, kterou potkají.


Naší první atrakcí se stal Tonneure de Zeus, dřevěná horská dráha, která vás vyveze 30 m vysoko a jede víc než 80 km rychlostí. Pro mě to byla velká premiéra. Nikdy jsem v žádném zábavním parku nebyla, takže Tonneure de Zeus byla moje první horská dráha. Můj žaludek to naštěstí zvládl a mohli jsme pokračovat dál. Hned vedle této atrakce se nachází Goudurix, brutální horská dráha se sedmi loopingy. Po chvilce přemlouvání jsem nakonec stála v řadě mezi ostatními blázny. Doteď jsem nepochopila, jak se někomu mohlo podařit mě k tomu přemluvit.

VSTUP K ATRAKCI TONNEURE DE ZEUS

GOUDURIX



V zadní části parku už nám toho moc nezbývalo. Discobelix jsme se rozhodli vynechat. Točivé atrakce nejsou nic pro nás. Vydali jsme se proto směrem ke vstupu do parku. Po cestě jsme stihli absolvovat menší horskou dráhu Le Vol  d´Icare a Le Cheval de Troie, což bylo naprosto něco strašného. Fuj. Pán, co seděl naproti mě, na mě po chvíli s úsměvem řval, že už kvůli mně neslyší. No, může být rád, že neměl na hlavě moji snídani.

Pak následovalo naše první představení - Magique Panoramix. Mělo se jednat o představení plné kouzel, iluzí a hlavně legrace. No nevím. Mně to přišlo naprosto o ničem, prakticky jsem se nezasmála. 

Po představení na nás čekaly vodní atrakce, na které jsem se těšila snad nejvíc. Nejdřív Le Grand Splatch a pak Menhir Express (na zbylé dvě jsme šli později). Vodní atrakce byly vlastně jediné (společně s La Trace du Hourra), u kterých jsme museli poměrně dlouho čekat, okolo 15-30 minut. Nejdéle jsme čekali u Menhir Express. Naše čekání jsme si ale zkrátili svačinkou, kterou jsme koupili naproti ve stánku. 

DISCOBÉLIX

LE VOL D´ICARE

LE CHEVAL DE TROIE

DIVADLO PANORAMIX

LE GRAND SPLATCH

MENHIR EXPRESS

Když jsme ve zdraví přežili tyto atrakce, přesunuli jsme se do egyptské části, kde nás čekal krutý OzIris. Řada prakticky nebyla. Čekali jsme 5 až 10 minut. Opravdu nevím, jak se mi podařilo si sednout do té sedačky a absolvovat tuto atrakci. 40 metrů vysoko, rychlost přes 90 km/h, loopingy, vývrtky, rychlé střídání klesání a stoupání..:to vše tě čeká na této šílené horské dráze.

Jelikož jsme měli ještě chvíli čas před představení s delfíny, stihli jsme zdolat menší horskou dráhou SOS Numerobis. Pak už přišlo na řadu ono představení s delfíny, které bylo naprosto úžasné. Určitě všem doporučuji. Navíc kromě delfínů můžete vidět i lachtany!

Po představení následovala vodní dráha Romulus et Rapidus a atrakce Le Defi de César, kde jsme předem vůbec netušili, do čeho jdeme. Naštěstí se z toho nevyklubalo nic drastického. Potkáte se s Césarem, budete obdivovat menší fontány, prasknete pár bublin a svezete se na lodi...


OZIRIS



ROMULUS ET RAPIDUS

Naším třetím a posledním představením byl zápas Římanů proti Galům (Gaulois - Romains: Le Match). Toto představení bylo o něco lepší než Panoramix. Moderátor zapojoval diváky, trocha akrobacie, tanečních vystoupení, ale jinak nic moc. Celkově si myslím, že představení jsou slabou stránkou parku.

Dalším cílem našeho dne byla galská vesnička, kde můžete potkat postavičky z Asterixe a Obelixe. My jsme měli to štěstí, že jsme potkali přímo Obelixe!

K zakončení dne už nám zbývalo jen pár atrakcí. Bobová dráha La Trace du Hourra byla naprostá senzace. Skvělý byl i tobogán L´Oxygénarium, který u mě mezi vodními atrakcemi vyhrál. Naopak propadákem pro mě byl dům hrůzy Le Transdemonium. Atrakcí projíždíte vláčkem a vystrašit vás může pouze dekorace umístěná okolo. Nic na vás nepadá, nic na vás nešahá...

Naší poslední atrakcí se stala krátká oddychová projížďka La Riviere d´Elis. Park jsme opouštěli po deváté hodině večer. Náš den jsme si naplno užili. Zpočátku jsme měli docela strach, jak to všechno dopadne. Pro náš výlet jsme si totiž vybrali sobotu, navíc byl první víkend letních prázdnin, počasí hlásilo sluníčko a třicet stupňů. Naštěstí to nebyla taková katastrofa, jak jsme čekali. Fronty nebyly příliš dlouhé, a my jsme tak stihli všechny atrakce, které jsme chtěli.





UŽ JSTE BYLI V PARKU ASTERIX? KTERÝ JINÝ ZÁBAVNÍ PARK BYSTE MI DOPORUČILI?

Žádné komentáře:

NAPIŠ MI TVŮJ KOMENTÁŘ: